Hofstater Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei, skal investere i ny skjerm. Har kikket endel og bestemt meg for at det skal være en Eizo. Valget blir mellom disse skjermene. Valget heller mest mot 2242W siden den er ferskest og har 1920 x 1200 oppløsning. Noen som har erfaring med noen av disse skjermene, og evt. 2242W ? På forhånd takk. PS: Fikk ikke postet dette i Forum > Data > Maskinvare > Skjermer. Noen grunn til det? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Notatall Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Valget heller mest mot 2242W siden den er ferskest og har 1920 x 1200 oppløsning.Noen som har erfaring med noen av disse skjermene, og evt. 2242W ? Jeg har satset på FlexScan S2232WKCAL: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=448703 Her følger EasyPIX kalibrator og programvare med. Så hvis du skal drive med bildebehandling og diverse bruk, er denne noe å satse på. Samme skjerm uten kalibrator og programvare: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=448699 Denne kommer på kr.3995,- en 1000-lapp lavere pris enn samme skjerm med EasyPIX-pakken. Forskjellen på disse skjermene og 2242W er oppløsningen. Oppløsningen 1680 X 1050 er midt i blink for meg, teksten i oppløsning 1920 x 1200 blir i minste laget synes jeg. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Emnefelt uendret. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg