cliffme Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har bestemt meg for og kjøpe en ny gitar. Har noen en og anbefale til ca 5000kr? Idag har jeg en Morgan W-104 og den er jeg ikke fornøyd med. Regner med at for 5000 får jeg en som er spillbar. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Korte poster får upresise svar.. Hva er det du ønsker deg av den nye gitaren? Hva er feil med Morganen? Har du krav til utseende, skal du ha pickupsystem? Mist bønnene, som det heter på norsk. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Korte poster får upresise svar.. Hva er det du ønsker deg av den nye gitaren? Hva er feil med Morganen? Har du krav til utseende, skal du ha pickupsystem? Mist bønnene, som det heter på norsk. Farge: svart eller trefarget/gultrefarget. Morganen høres ut som en katt. Liker ikke lyden fra den. Ikke så god og spille på heller. Ikke nøye med pickupsystem, har ikke hatt bruk for det til nå. Betyr ikke noe om den har det eller ikke. Bortsett fra det bør den ha bra lyd og være lettspilt. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da tror jeg at jeg hadde kikket på en Furch. Jeg tror du får de ned i den prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå