kompis_25 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) jeg har lett rundt på flere nettsteder, både lovlige og ulovlige, men jeg rett og slett finner ikke POKEMON filmene med norsk tale, kan være jeg har glemt vekk noen nettsteder også. så jeg lurer på er det noen steder man kan få kjøpt disse, eller er ikke disse filmene lagt ut for salg enda. jeg vet at disse filmene finnes med norsk tale, fordi at jeg ville sett eller tatt de opp på video når de gikk på tv her for ca. 1 uke siden, men jeg glemte det helt vekk den ene dagen, og når de kom igjen så kom det noe i veien for meg, så derfor fikk jeg ikke tak på disse. så er det noen som vet hvor man kan få tak på POKEMON FILMENE med norsk tale så hadde det vært fint. Endret 10. mai 2009 av kompis_25 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Endret emnetittel til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Les hva nettetiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 tydelig det at jeg er ikke så god til og finne rett emnetittel, så bare hyggelig av deg og hjelpe, får håpe at jeg får inn noen flere svar på hvor jeg kan få tak på disse filmene nå som emnet byttet plass også. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er mange pokemon filmer på platekompaniet. Med norsk tale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå