someOen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Lilla. Eg bruker berre lilla t-skjorter fordi eg er så kul og unik. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Min nå er svart med en del piler som peker i forskjellige retninger og størrelser, de fleste mørkegrå, men noen med knæsj blå og grønne piler + et par hvite. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Min t-skjorte er helt hvit. Det er ingen andre farger representert på skjorten. Skjorten gir en god kamuflasjeeffekt om vinteren. Om sommeren er ikke effekten like bra. Skjorten sier ingenting om hvilket parti jeg stemmer, eller hvordan musikk jeg hører på. Men det er greit. Jeg pleier å trene i den hvite skjorten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Armygrønn t-skjorte med bilde av et gammelt crikketlag på forsiden og teksten "Kickin' Ass" bak. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nå har jeg en gul og grå stripete pique på meg. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Rød med Bergans logo. Lenke til kommentar
SandyPandy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Grå, med Volcom-merke i rosa, rød, grønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå