ozone Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Man tar opp sin walkmanmobil, stopper musikken, skrur på det innebygde såkalte "kamera", eksprimenterer litt med eksponeringskompensasjon og gjør det beste ut av det Gjennom et hull i skyene ble Ålesund by badet i sol, mens alt annet lå i skygge. Og en fantastisk regnbue rammet inn det hele Hadde jeg bare hatt med et skikkelig kamera... Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 ....o.0 Noe av det kuleste jeg harsett... Snakk om engleby!!! Lenke til kommentar
BSP Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 wow! utrolig motiv bare synd du ikke hadde bedre kamera for anledningn... Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, det var virkelig synd du ikke hadde med deg kameraet der. Det kunne blitt ett nydelig bilde! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Det var nice. Den regnbuen er nyyydelig. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hadde jeg bare hatt med et skikkelig kamera... Det hadde gjort seg, ja. Men herre Jesus for et motiv! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Når du først var på treningstur kunne du vel bare løpt hjem og hentet kameraet? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, for dette motivet her hadde jeg spurtet hjem for å henta kameraet. Kjempe motiv!! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Synd at regnbuer er flyktige. I det ene øyeblikket der, i det andre borte.. Det kan være lurt å investere i et bra kompaktkamera, som kan bli en følgesvenn på treningsturer. Endret 10. mai 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Du kunne tatt eit bilde med mobilen, også spurta heim etter kamera. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Du kunne tatt eit bilde med mobilen, også spurta heim etter kamera. Regnbuen og det spesielle lyset var der i kun ett minutt dessverre, og jeg var 10 minutt hjemmefra Takk for de positive kommentarene av et bilde der det tekniske ikke i sentrum Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Du var heldig som fikk se det i hvertfall, tenk positivt.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Kjipt at ikke kameraet var med der ja.. Sjeldent skue det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå