Gjest Whaat Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei! Det hele begynte første skoledag på vg1 når jeg så henne. Hmm wow for et smil... og så var jeg så heldig at jeg havna i samme klasse med henne. Vel, nå nærmer det seg slutten av vg1 og jeg føler at alt bare blir holdt inne og jeg er klar for å virkelig kjempe. Vi har alltid hatt en god tone, smiler og stirrer litt på hverandre i timene, hun ler av ting, kommer bort osv... men jeg føler at med personligheten hennes så gjør hun det kanskje med de fleste. Personligheten hennes er bare helt herlig. Alltid positiv, hyggelig osv... bare helt fantastisk! Problemet mitt er at hun alltid sitter med andre i fritimer og slikt slik at det er litt vanskelig å ta kontakt annet enn litt skoleprat osv. Vi er også begge veldig opptatt med skole, slik at hun er aldri på msn, eller noe slikt... det er liksom en grei måte å starte med å "bli kjent" med henne på. Det eneste untaket er litt facebook chatting/skype i timene, men ikke så veldig mye mer. Jeg er ikke redd for å ta kontakt, og har snakket litt med henne, men settingen blir bare feil. Var også ute på en kjøretur for å lokalisere hvor hun bodde, jeg hadde virkelig tenkt å ringe på å spørre om hun ville være med å finne på noe. (ikke noe skummelt med slikt....) hadde jeg bare funnet huset.... (Har funnet det ut på google earth nå da) Men som sagt, vi er alltid opptatt med lekser, eller så er hun ute å trener. (Noe jeg ikke synes er så veldig gøy, men jeg er villig til å "lære" ) Så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne siden det alltid er noe i veien.... :dontgetit Jeg vet bare ikke hva....jeg skal gjøre.... Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Wow.... kjenner meg litt igjen her... bare det hun jeg liker går på en annen skole samma det "Var også ute på en kjøretur for å lokalisere hvor hun bodde, jeg hadde virkelig tenkt å ringe på å spørre om hun ville være med å finne på noe. (ikke noe skummelt med slikt....) hadde jeg bare funnet huset.... " Dette er (hvis du spør meg) en forferdelig ide. Isteden burde prate med henne på Msn. Lag avtaler på skolen om at dere kan prate litt på MSN... F.Eks: "Jeg må dra nå, men kan vi prates litt på msn i dag (kl. 5)??" i tillegg må du huske på at det er en dum ide å be henne ut så tidlig. husk at dere bare er venner... snakk litt på msn, finn ut hva hun liker osv. Husk å flørte. Også spør du til slutt om hun vil finne på no. ikke vær for offensiv... la det komme naturlig... Håper dette hjelper Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Wow.... kjenner meg litt igjen her... bare det hun jeg liker går på en annen skole samma det "Var også ute på en kjøretur for å lokalisere hvor hun bodde, jeg hadde virkelig tenkt å ringe på å spørre om hun ville være med å finne på noe. (ikke noe skummelt med slikt....) hadde jeg bare funnet huset.... " Og hun kjente deg ikke så godt? Da er det skummelt, stalker kalles det Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå var det ikke jeg som gjorde dette... det var et sitat fra trådstarter Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 ler på skolen om at dere kan prate litt på MSN... F.Eks: "Jeg må dra nå, men kan vi prates litt på msn i dag (kl. 5)??" i tillegg må du huske på at det er en dum ide å be henne ut så tidlig. husk at dere bare er venner... snakk litt på msn, finn ut hva hun liker osv. Husk å flørte. Også spør du til slutt om hun vil finne på no. ikke vær for offensiv... la det komme naturlig... Nei, det er ikke en dårlig ide å be henne ut så tidlig. Det er en mye dårligere ide å ikke be henne ut så tidlig. Altfor mange gjør feilen at de blir gode venner med jenta først, og så prøver de å ta det videre derfra. Dårlig ide. Har man først blitt pent plassert i vennesonen, er det veldig vanskelig å komme seg ut derfra. Oppfører han seg som en venn, kommer han til å ende opp som en venn. Han må rett og slett komme seg ut og oppføre seg som den han er. En som har lyst til å bli noe mer enn en venn. Ser ingen grunn til at TS skal gjemme seg bak venne-masken for å komme seg dit han vil. Ta henne med på en date, ta henne med ut, vis interesse og vis intensjoner. Det er ingen grunn til å ta omveier. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Nå var det ikke jeg som gjorde dette... det var et sitat fra trådstarter Sorry quota feil, elste gjennom tråden først. Så må ha quotet din post iseden for hans. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Om noen måneder er du ufattelig over henne, så dette går bra. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Om noen måneder er du ufattelig over henne, så dette går bra. Pfft, hvem har vel lyst til å være han som "kommer over" alle han forelsker seg i? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Om noen måneder er du ufattelig over henne, så dette går bra. Hvis om alle hadde tenkt slik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå