Gå til innhold

Billigst flybilletter fra gardermoen til Orlando(USA)?

Anbefalte innlegg

Er en familie på 3, 2 voksne 1 barn som vurderer 2-3 uker i Orlando..

Har sjekket litt priser og synes det var dyrt!! Billigste vi fant var 14900kr tur retur BARE fly!

Noen som vet hvor det er billigst med fly? Noen tips?

Reise fra midten av juli til begynnelsen av august.

Takker for alle svar :)

Endret av AudiA3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at du kommer billigere fra det om du ikke reiser i fellesferien, men 15 000,- virker ikke ille. Husk at når du hører om de svins billige flyturene er det gjerne på tidspunkt få reiser og gjerne med flere transittflyplasser og godt med venting. Det er ikke spesielt gøy når en reiser med barn.

Charter kan også være en mulighet. Enten bare fly eller komplett pakke.

Jeg må ut med ca 20 000,- for å få befraktet kone, to barn og meg selv til USA i juni. Den prisen har ikke endret seg nevneverdig siden turen ble bestilt, tidlig i januar. Bestilte via restplasser.no.

Om du finner ut at du skal ta turen anbefaler jeg å sjekke leiebilpriser via norske (.no) sider. USA-sidene (.com) kan virke billigest i utgangspunktet, men her legges forsikringene til mot slutten av bestillingen. Forsikrinngen koster fort like mye som selve leien. De "norske" prisene er inklusive forsikring. Selv fant jeg den billigeste via sas.no. De har avtale med Avis for sine EuroBonus-medlemmer. Er selv medlem på laveste nivå.

Sam

Lenke til kommentar
Skjekk www.airfrance.us. Tok et søk på oslo til orlando 14. juni med 2 voksene og ett barn: $403,- for billigste billett :D

kosta 14.000 der, men med 4 timer lenger reisetid. (to stopp før destinasjon)

Takker for tips :)

Regner med at du kommer billigere fra det om du ikke reiser i fellesferien, men 15 000,- virker ikke ille. Husk at når du hører om de svins billige flyturene er det gjerne på tidspunkt få reiser og gjerne med flere transittflyplasser og godt med venting. Det er ikke spesielt gøy når en reiser med barn.

Charter kan også være en mulighet. Enten bare fly eller komplett pakke.

Jeg må ut med ca 20 000,- for å få befraktet kone, to barn og meg selv til USA i juni. Den prisen har ikke endret seg nevneverdig siden turen ble bestilt, tidlig i januar. Bestilte via restplasser.no.

Om du finner ut at du skal ta turen anbefaler jeg å sjekke leiebilpriser via norske (.no) sider. USA-sidene (.com) kan virke billigest i utgangspunktet, men her legges forsikringene til mot slutten av bestillingen. Forsikrinngen koster fort like mye som selve leien. De "norske" prisene er inklusive forsikring. Selv fant jeg den billigeste via sas.no. De har avtale med Avis for sine EuroBonus-medlemmer. Er selv medlem på laveste nivå.

Sam

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...