DeathStriker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hva irriterer deg mest i hele verden? For min del må det være når noe ikke går som planlagt, og det er andre sin skyld! Da blir jeg lettere sagt forbanna Hva med deg? Endret 10. mai 2009 av DeathStriker Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen... Lenke til kommentar
DeathStriker Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen... Litt enig der, men kommer ann på hvem som spørr^^ Hater når folk og sier at de ikke har tid, så spørr jeg hvorfor, og så har vi fått ett nytt perspektiv på ditt svar Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det må være sånne små, irriterende drittunger på tv som jeg bare får lyst til å slå til Lenke til kommentar
DeathStriker Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Det må være sånne små, irriterende drittunger på tv som jeg bare får lyst til å slå til Se filmen hos Youtube Dette hater jeg så inni... jah, masse! Endret 10. mai 2009 av DeathStriker Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen... Litt enig der, men kommer ann på hvem som spørr^^ Hater når folk og sier at de ikke har tid, så spørr jeg hvorfor, og så har vi fått ett nytt perspektiv på ditt svar joa, hø? mente du det positivt eller negativt det med at de ikke har tid? Lenke til kommentar
DeathStriker Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Viss noen spørr om vi skal finne på noe og så svarer jeg at det passer litt dårlig og så spørr han hva da. Hva faen har de noe med det å gjøre?! Viss man ikke vil finne på noe med den personen... Litt enig der, men kommer ann på hvem som spørr^^ Hater når folk og sier at de ikke har tid, så spørr jeg hvorfor, og så har vi fått ett nytt perspektiv på ditt svar joa, hø? mente du det positivt eller negativt det med at de ikke har tid? Både og liksom, er vanskelig:P Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg hater den lille gutten på den tv reklamen om miljøagentene som sier "SKRU AV DEN MOTOREN, SKRU AV DEN MOTOREN SIER JEG!" Hva faen?! Skal han lissom bestemme hva faren skal gjøre? Dritt unge! Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Haha! Noen ganger kan tv være ytterst raserifremkallende Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 når odd taper, men vi har jo nesten ikke tapt i år, så, hipp hipp og så hater jeg fluer, knott og mygg, når de først er der så er de OVERALT plutselig har jeg en knott i munn og det hater jeg Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 ahh, jeg kom på en annen hatans ting; lo i navelen! For det første er det irriterende at jeg altid må pelle det ut, og for det andre lukter det dritt (som i bæsj), og jeg må slite med å vaske lukta av fingrene etterpå. Forøvrig lurer jeg på; hvorfor står det [Løst] forran tittelen i tittelen? Er denne tråden egentlig ikke gyldig? Har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) @dronjom Har det sånn jeg også Er blitt avhengig av å holde navelen "clean" heletiden. Endret 17. august 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Å være syk når jeg ikke vil være det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Haha! Noen ganger kan tv være ytterst raserifremkallende "Watching television is like taking black spray paint to your third eye" Jeg sier ikke mer. Så og si alt som er på TV er irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå