Masekopp-27 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei! I går skrev jeg ut de 26 første sidene av en regelbok på Microsoft Word. Jeg har forsatt en god del sider igjen å skrive ut, og jeg lurer på en ting. Jeg har ikke så lyst å skrive ut hele regelboken på nytt, og det står sidetall i bunnteksten, "- 1 -" og uansett hvor mye jeg prøver å endre det ene tallet og sette de andre inn manuelt, så går det ikke. Jeg må ha sidetall på sidene, siden jeg har en innholdsfortegnelse. Vet noen hvordan man fikser sidetallene, slik at man kan sette inn de sidetallene man ønsker i word? Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei! I går skrev jeg ut de 26 første sidene av en regelbok på Microsoft Word. Jeg har forsatt en god del sider igjen å skrive ut, og jeg lurer på en ting. Jeg har ikke så lyst å skrive ut hele regelboken på nytt, og det står sidetall i bunnteksten, "- 1 -" og uansett hvor mye jeg prøver å endre det ene tallet og sette de andre inn manuelt, så går det ikke. Jeg må ha sidetall på sidene, siden jeg har en innholdsfortegnelse. Vet noen hvordan man fikser sidetallene, slik at man kan sette inn de sidetallene man ønsker i word? Kan du ikke bare skrive på tallene da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Eg forstår ikkje heilt problemet. Kan du ikkje berre fortsetje å skrive i same dokument, og når du er ferdig skrive ut kun side 27 og utover, pluss innhaldslista? Eller misforstår eg noko her? Eller so kan det vere dette hjelper meir, om du skriv i eit anna dokument: Du kan endre kva tal sidenummereringa skal starte på. I Word 2007 gjer du det ved å fyrst klikke i botnteksten, og so velge Page number --> Format page numbers under Design-fana. Då kan du starte sidenummereringa t.d. på side 26. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå