zevres Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei, eg har lurt på det der med å jailbreake ihponene fordi da får du jo alt muligt av apps og noe sånt, flash player f.eks. men når eg gjør det kan det skje noe galt då? som om at eg ødeleger noe på ihponen, eller at eg ikke kan ringe eller sende sms og sånt med den? Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Gjør du det rett mister du ingen ting. Gjør du det feil fucker alt seg opp og du kan ikke gjøre noe. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 vis eg gjør feil og alt fucker seg til går det ann og bare trykke gjenoppreting då så blir det til det normale igjen? Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ja, jeg gjorde noe feil første gangen jeg jailbraket iPod Touch, men det var jo riktig nok med ZiPhone da. Vet ikke hvordan det er med pwnegatool eller de der. Lenke til kommentar
zevres Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 ok så det er bare og gjenopprete den. Men hvordan finner eg ut hvilken versjon av firmware eg har på den? vis det er til hjelp så kjøpte eg den i telekiosken med telenor abonomang på for ca 1 mnd siden. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ok så det er bare og gjenopprete den. Men hvordan finner eg ut hvilken versjon av firmware eg har på den? Du går inn på innstillinger>Generelt>Om Jailbreaking forandrer ikke noe på iPhonen. Den lar deg innstallere 3.partys applications. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kan skje at den ikke vil slå seg på. det skjedde for meg. Men var bare å gjenoprette. Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ja, det er bare å holde inne av/på-knappen sammen med home-knappen samtidig til den begynner å reagere, da slipper du av/på-knappen, men må fortsette holde inne home-knappen...lenge Lenke til kommentar
zevres Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 ok takk, for bare sette i gang då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå