Jørnan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg prøver å skrive noter for vokal i Guitar Pro, men får ikke til å forbinde noter hvis de ikke er like (f.eks. fra F til G). Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Trykker jeg på "forbind note" så blir noten lik den før (f.eks. F og F istedenfor F og G) ... Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg prøver å skrive noter for vokal i Guitar Pro, men får ikke til å forbinde noter hvis de ikke er like (f.eks. fra F til G). Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Trykker jeg på "forbind note" så blir noten lik den før (f.eks. F og F istedenfor F og G) ... Er det en "slur" bue du trenger? For det er ikke det samme som bindebue. Kanskje den inngår under "legato" greiene i gtp... hammer-on, pull-off? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Jepp, tror det er det. Takk =) Men Guitar Pro sliter med å få teksten til å stemme selv når jeg bruker legato. Skulle ikke være lett å få til det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå