Darthvulture Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 hehe jeg bare så innom dn PUA sia, veldig rar side xD alle di der rare forkortelsene ;P håper på det går fint ikveld Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 dette her ser ut til å gå veien, jeg er meget forsiktig med å gjøre ting men gjør de over tid. jeg som russ droppet byen og slik for å møte henne heller på lørdagsnatta ;D vi snakket mye osv og til slutt gikk vi og la oss. jeg sov ikke så godt men du verden det var herlig =) så på 17mai så var jeg med henne og hennes veninner etter russetoget, det var og ganske kos. virker som vi har noe på gang nå, skal treffe henne til helgen ser det ut som, hun har eksamen denne uken så får ikke vært med henne da, så hun er litt opptatt frem til da Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Beste rådet til nå: IKKE bli en creepy Pick Up Artist geek. Helt enig Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva definerer en creepy PU-geek? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 "Hei, sjekk denne tryllekunsten. Jeg er kul, hæ? Pule på dass?" Nei, jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 En innpåsliten kar som tror han har hooket dama med side jedi mind tricks og ser på alle avvisningene hennes som shit-tester, mens han lader opp 4de versjon av The Cube og får hun til å tenke på tallet 7. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 haha god forklaring på PUA der touchdown ;D nei jeg brukte faktisk ikke noen spesielle sjekketriks, vi bare plutselig begynte å snakke og så bestemte vi oss for en filmkveld. så fort gikk det sov hos henne dagen etterpå liksom. men som jeg sa er jeg meget forsiktig, vil ikke bli verken for masete,innpåsliten eller altfor forsiktig, har ungått alle fellene jeg har gått i før til nå =) og så er jo sommeren her snart, passende timing Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 typisk at jeg blir syk nå håper jeg blir bra til fredag for da skal jeg være med henne igjen har liksom langhelg nå jeg jevla halsbetennelse Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 typisk, ble så syk jeg måtte avlyse daten, har 24 maraton med meg selv nå neste helg skal jeg til larvik på konfimarsjon tilogmed eksamen på mandag ble utsatt pga jeg er syk! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 føler jeg greier å tulle vekk denne sjansen med denne dama allerede, har ikke fått vært med henne på 2 uker pga eksamen,prøver og sykdom :/ men skal få være med henne denne uken! dessverre så er jeg flink å mase, det er så jævlig vanskelig å kontrollere men jeg greier det såvidt(mener nå det ikke er så mye jeg skriver på sms men hun må liksom betale regninga selv på mobilen og da vil hun ikke skrive så jævlig mye ;P) hater at jeg er så flink til denne masinga, hva gjør dere for å unngå å bli for masete? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg ringer så rekker hun ikke tenke på at jeg maser Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 hva gjør dere for å unngå å bli for masete? Vet ikke, men hvis du driver med noe (kompiser, trener, spiller pc/instrument etc.) så går det av seg selv. Men alle er forskjellige. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 faen. jeg faila badly. var med hun på onsdag, var med noen andre da så då skjedde det ikke så mye, så traff jeg henne igår da skjedde det heller ikke så mye og så nå var jeg på fest hos hun og da greide jeg ikke å få så god kontakt så jeg har fucka det opp IGJEN helvete, sikkert den masinga igjen, får bare snakke med henne om dette på byen imåra, har heldigvis ei i reserve(ja det virker ganske brutalt å tenke sånt men jeg måtte det i tilfellet dette gikk dårlig som det ser ut til å gjøre) men håper jo på henne, off jeg er så dårlig på dette med å vise følelser. jeg kysset jo henne på 17 mai det var sist vi var med hverandre før på onsdag, så det er nok det som har ødelagt + masinga mi Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Drit i masing da. Selv om du åpenbart er glad i det, så tenk "nå fucker jeg det opp hvis jeg maser. Er det verdt å få litt kontakt med hun på sms hvis det ikke blir noe mer senere?". Å ta kontakt er jo ikke nødvendig negativt men prøv å begrense deg litt. Vær litt opptatt med andre ting. Legg fra deg mobilen/pcen/whatever og se en film før du tar kontakt evt. Kan være slitsom med mas hvis det bare er av typen "hva skjer" vær jævla time. Kjenner meg forresten litt igjen i deg selv, men har tatt meg selv kraftig i nakken. Drit i å forklare hun noe som helst. Avtal en ny date og glem at du var for masete. Hvis dere har det fint sammen da vil du sikkert få en ny sjanse. Ikke drit deg ut da. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 ja det er vanskelig å holde seg vekke fra masing men begrenser meg litt men langt fra nok skal prøve å ordne opp i det, men er ikke så positiv til det at det kommer til å fungere men men, takk for råd uansett Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Skjønner ikke hva som er så galt med PUA.. det er jo bare en måte å lære seg å komme i bedre kontakt med jenter på, uten å faile så mye. For de som ikke har draget på damene naturlig vil jo dette være en perfekt måte å forbedre seg på. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 antar det som er problemet for folk mot PUA er vel holdningen PUA medlemmer har til damer, akkurat som det bare er ett spill , men ikke vet jeg synes det var en helt grei side jeg =) Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det er ett spill! Jeg har lest uttallige historier om folk som har blitt shit-testet av jenter de prøver å sjekke opp, der jentene begynner å LE når de svarer noe dumt! PU er bare guttenes spill, akkurat som jentene har sitt spill... Mitt favorittsitat anngående PU: "It's all a game to them!" (Beklager om jeg skriver shitty, men jeg er rimelig fucked-up etter en helvettes god fotballkamp med laget i går..) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 yes! byen igår gikk dritbra! traff hun jeg hadde i "reserveplan" hvis jeg fucka opp med hun jeg holdt på med(noe som jeg gjorde) så da er det enda en sjanse jeg har må bare ikke fucke opp dette! virka som jeg hadde draget igår for jeg ble også sjekka opp av 2 jenter utenom :O var en utrolig kveld på byen, kjekkeste noensinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå