Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

trenger råd, er elendig med damer...

Anbefalte innlegg

trenger råd, er elendig med damer. Jeg sliter noe sinnsykt å komme over jenter som jeg vet ikke liker meg, og jeg blir veldig plagsom. Nå i det siste klikka hun ene helt på meg, pga jeg var for klengete, og det har jeg vært en altfor god stund.... jeg greier det bare ikke, er det noen råd dere her til å hjelpe meg mot dette? jeg treffer nye jenter og så driter jeg på draget med dem og plager dem også, jeg greier det bare ikke :( har hatet meg selv for dette i gud vet hvor mange år, men jeg vil slutte og har alltid villet slutt å være sånn og heller være sånn jeg er i mine drømmer...og jeg blir aldri flørtet med jeg må alltid ta initiativet, selv om de noen ganger sier"vil du være med meg" eller "kom her" så driter jeg meg alltid ut....

Jeg har også en god del overflatiske forhold, jeg timer ofte godt når jeg går med mange damer rundt meg når jeg passerer "de kule" folka som sprer ordet om at jeg har draget, saken er jeg har kanskje draget, men jeg har ingen god stil og jeg ødelegger for meg selv og for de andre :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^Støtter den. Litt generelle tips som ihvertfall har funket for meg:

Prøv å gi litt faen. Hva folk tenker om deg er ikke så viktig, så lenge du er fornøyd med deg selv.

Vis at du har alternativer.

Ikke prøv å gjør alle fornøyde hele tiden. Det klarer du aldri, og vil mest sannsynlig bare virke motsatt. Prioriter heller deg selv.

Flørt. Ha det gøy, lek med jentene.

Øyekontakt når du snakker til folk.

Du er en morsom person!

Etabler kroppskontakt tidlig. Mao, ta på jentene! Dette er langt viktigere enn du aner. Trenger ikke være store greiene, men bare noen klaps på skuldrene, eller andre berøringen og du er godt på vei mot noe annet enn vennesonen ihvertfall.

Edit: Skaff deg en bunnsolid selvtillit

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

hehe takk for svar, jeg blir bare noen ganger sjenert når jeg er med jenter, jeg greier jo å snakke og konversere men kroppskonntaken er jeg generelt dårlig på, men er vanskelig å bare gi faen i hva folk sier, selv om jeg så gjerne har lyst til å kunne det, men jeg regner med det kan komme :)

jeg har som oftest greit førsteinntrykk, men så når tia går så blir jeg jo for galen og da gjør jeg ett eller annet feil, kanskje jeg maser for mye eller prøver for lite, uansett jeg gjør noe feil på feil tidspunkt :(

Lenke til kommentar

Ikke dra ut eller ta kontakt for å få deg noe. Jenter (og gutter) gjennomskuer det lett. Personlig merker jeg at vennene mine som ikke er ute etter forhold får flere etterspørsler enn de som faktisk er det.

Lenke til kommentar

er noe sant i det du sier der sileps, kanskje jeg bør bare prøve å begynne roligere, men det er ikke alltid så lett når det plutselig sier pang i hodet mitt og jeg blir forelsket, men skal prøve med å virke litt mer rolig foran jenter, det må jeg jo men det er så mye enklere å skrive det nå enn å gjøre det

Lenke til kommentar

Du må nok bare lære deg å senke skuldrene og slappe av. Trosse den stemmen i hodet ditt som sier at du skal gjøre alt for å få jenta, selv om hun ikke vil ha deg.

En ting som kan hjelpe er å bli flinkere til å lese kroppspråket til mennesker, og ikke minst bli bevisst på ditt eget kroppspråk og hva du formidler ubevisst til andre.

Da blir du mer sikker på hva de vil, hvordan de oppfatter deg, og ikke minst hvordan du skal handle ut i fra situasjonen.

Kjøp deg denne og les igjennom et par ganger: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=1473240

Snart igjennom første gjennomlesing av den selv, og har fått meg en solid dose med AHA-opplevelser. :)

Lenke til kommentar

jeg har undervurdert meg selv kratftig, har en date på fredag :D

det gikk så kjapt og så bare spurte jeg hun og så sa hun ja :D

for en gangsskyld uten å drikke også =)

da er det greit det er noen få dager igjen av russetiden :D

nå mangler det bare at jeg fucker meg opp på daten då... men men forbedring er det iallefall :D

Lenke til kommentar

hehe :D det ble litt mye stas når vi satte opp alle pulevenn annonsene på skolen(var ikke mange, men de måtte henges opp på en informasjonstavle) har fått noen rare responser ;P men nei jeg fikk ikke en date pga denne annonsen :p så suksessfull tviler jeg på en slik annonse kan bli xD

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvilken TV-serie jeg så dette på, men iallfall.

Faren til gutten sier at jenta må være med.

"Whatever, I don't care"

Så sier faren til kompisen sin

"As long as he keeps that attitude at least in 30 years, everything will be fine"

At jeg endret holdning min til "I don't care" ift jenter har iallfall hjulpet meg mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...