ferik Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Tittelen beskriver vel egentlig det er vil ha tak i, et program som teller antall tegn som blir skreve, gjerne et program som forteller prosentvis bruk av hver tast og slike unødvendige ting. Jeg fikk lyst på et slik program etter jeg har brukt Logitech MX 3200, som har en slik funksjon. Endret 10. mai 2009 av ferik Lenke til kommentar
ferik Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Vet det er en unødvendig funksjon, men det er ingen som har noen ideer, skulle tru det har blitt laget Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er noen programmer som har "key-logging"-funksjon (google: keylogger e.l.), men det er ofte som en del av et antispywareprogram. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Sjekk ut Whatpulse og join samtidig diskusjon.nos lag på siden. Lenke til kommentar
ferik Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Sjekk ut Whatpulse og join samtidig diskusjon.nos lag på siden. Dette ser veldig lovende ut, er akkurat det jeg er ute etter, takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå