Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sovepille som fås kjøpt i Asia? hjelp! :(

mfb

Anbefalte innlegg

Er for tiden i Bali, og om 3 dager skal jeg ta den lange reisen hjem. Jeg har flyskrekk og får ALDRI sove på fly. Sliter veldig med dette, reiser mye, og får aldri sove.

Har hørt om folk som får kjøpt sovepiller i Asia som gjør at de sovner med en gang, og er veldig interessert i å få kjøpt dette og ta en pille før flyet mitt går så jeg kan sove så og si hele turen.

Har vært på apokeket nå og kjøpt difenhydramin, men sjekka på nettet og dette er kun medisin som gjør deg trøtt og skal HJELPE deg å sove.

Jeg er ute etter noen sterke saker som gjør at jeg sovner uavhengig om jeg vil det eller ikke.

Er det noen som vet om det er mulig å få tak i dette i Asia, spesielt Bali, eller hva slike medikamenter eller sovepiller/medisin heter så jeg kan sjekke om de har det her i Bali?

Takker for alle svar, settes stor pris på:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er at jeg ikke har noen bedre forslag :( Har faktisk google litt rundt i 10 min, uten å finne noe. Tror du får prøve deg på de der pillene du allerede har kjøpt, eventuelt ta dobbel dose.

Ellers, så har jeg faktisk et tips nå som jeg tenker meg om. Om du har lav insulinfølsomhet (50/50 sjanse) så vil du bli trøtt og slapp etter du spiser karbohydrat, som i mitt tilfelle. Så jeg foreslår du skaffer deg noe sukkerholdig, spiser det, og så ser du på noe kjedelig på tv-en i flyet (regner med det er tv, siden turen er så lang) og så ville i alle fall jeg ha sovnet.

Noe bedre har jeg ikke. Ville vært forsiktig med å egentlig putte i meg piller kjøpt der nede også.

Edit: Du kan kombinere karbohydratene med sovepillene du har kjøpt, burde jo gå ellers er det noen jævla møkkapiller.

Endret av NwLife2
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg, ville jeg helt innpå en god del alkohol før du går på flyet. Ikke nok til at du er tydelig beruset selvfølgelig, men nok til å hjelpe deg å sovne. Det kan dessuten hjelpe deg med flyskrekken. Jeg har brukt det trikset selv på lange flyreiser for å sovne tidlig slik at turen blir kortere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...