Gå til innhold

Half Life 2 på Xbox!

Fro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er fullt mulig å laste dem ned med xbox live ja :)
De fleste mods er uoffisielle, og det vil derfor ikke være mulig å laste ned via Xbox Live.... Både fordi man ikke får lagd moddene til Xbox, og fordi alt nedlastbare materiell er laget som av produsente av det aktuelle spillet....
Lenke til kommentar

Får vel rette opp i noen halvhjerta kommentarer her...

Om det en gang blir laget uoffisielle modder til Half Life 2 Xbox, kan man sannsynligvis spille det over LAN. Det finnes per i dag 2 programmer som kan "lure" Xboxen til å tro at den spiller over LAN, men så spiller man over internett isteden, via et program på PC. De programmene vil sannsynligvis støtte en evt. mod til Half Life 2.

Og ja, man kan spille over Xbox live med en modda Xbox. For eksempel med chippen X-ecuter finnes det en på/av knapp. Dog må du bruke originale spill på Live.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at de mest populære modene vil komme på xbox-live etter en stund. Er ikke noe problem å lage en meny (fantastisk oppfinnelse) for å velge hvilket type spill en ønsker å spille ;)

Lenke til kommentar
Jeg regner med at de mest populære modene vil komme på xbox-live etter en stund. Er ikke noe problem å lage en meny (fantastisk oppfinnelse) for å velge hvilket type spill en ønsker å spille ;)

hehe, du får det sagt... Men nu kommer nu cs snart til xbox, lurer på om det blir bra...

Lenke til kommentar

hehe, du får det sagt... Men nu kommer nu cs snart til xbox, lurer på om det blir bra...

blir hvertfall kvitt cheat'erne i CS på Xbox og det er jo ett STORT pluss :)

Lenke til kommentar

blir hvertfall kvitt cheat'erne i CS på Xbox og det er jo ett STORT pluss :)

folk finner nok en måte å hacke xbox live på etter hvert, og da blir det nok cheating der å...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...