Cannabiskopen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ferdig! Endret 3. oktober 2010 av Cannabiskopen Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Ingen som hører på metal her eller? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Dette var langt ifra ille. Ikke helt min type musikk (er mer into Slipknot/Metallica/Disturbed), men hører det er en god sang Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Takk takk Ja det er naturligvis litt hardere enn slipknot og metallica, men syns det er kult at du klarer å være objektiv til det når du ikke hører på sånn musikk fra før av! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Haha, dere er fra Ski ja faktisk Store sjanser for at jeg har sett dere før da gitt. Har du kjennskap til bandene Creperium eller Within Despair forresten? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Spilt to gigs i Sverige med Within Despair og kjenner Creperium gutta ganske godt ja Within Despair er forøvrig oppløst nå. Ganske synd, de hadde bra potensiale med flere fete sanger. Endret 12. mai 2009 av BadBeer Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 synest det lukter litt Opeth her jeg! (stort kompliment fra meg) Ikke heeeelt, men dere er på vei! Veldi bra! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Får en Opeth/Insomnium følelse. Men sangen var litt kjedelig, Det er min mening, da jeg ikke liker sånna lange sanger med Opeth-aktig growl, også midt i sangen kommer det en rolig del. 6.8/10 Well done Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Takk dere to! Er meningen at den skal høres litt Opeth ut, og tar det som et stort kompliment at folk sier at det til og med hører Opeth inni der. Er litt enig Prometherion, den er litt lang og repetativ kanskje. Men det er jo meningen, tenkte at siden de riffene vi har er såpass kule kan det fort være kult å bare spe på med det videre, kanskje litt for mye pop-tenking, men kan informere at den nyeste sangen vi har lagd ferdig har minst 10 forskjellige riff og bare et riff som repeteres, den sangen skal stilles i kontrast med denne når vi får spilt den inn Endret 16. mai 2009 av BadBeer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå