Ghostrider Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har tenkt å bygge en mini-burk til web-server osv, og kunne tenke meg å få den så liten som mulig. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt minimale kabinett til slike kort, eller om noen leverandører som kutter til plexi-glass på bestilling? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 jeg kom over en ganske god tråd som gjald akkurat det samme for en stund sia, hvis du søker etter mini itx her på forumet så burde du treffe blink, bare pass på søkeinnstillinger Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Eller, som en del andre gjør, kan du lage noe kreativt ut av dette kortet. Jeg har sett en del bilder på nettet av ganske mange artige løsninger Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Her har du noen ihvertfall -> http://www.databutikken.com/no/page.php?ca...6&name=Mini-ITX Hmm.. den linken ble litt rar, men men Du finner hele siden på www.databutikken.com/no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå