.V. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tenker på å kjøpe ny telefon, og er i praksis ute etter en mp3-spiller som kan sende SMS og ringe. Den må ha minijack og så bra batteri som mulig, resten er igrunn uinteressant. Har ikke bestemt meg for hvor mye jeg vil bruke, så gi gjerne eksempel fra forskjellige prisnivå og forklar forskjellen. Om den støtter WMA/FLAC hadde det vært flott, men da må jeg vel opp på 5000 kroners-nivå... På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ville tatt en titt på Nokia 5800. Billig, fantastisk lyd, bra batteri og støtter mange formater (men ikke flac ut av boksen). Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nokia 5130 Xpressmusic Støtter MP3, AAC, og WMA, men ikka Flac. Vet ikke om den er bra. Symbian_Pro: Er ikke alle som synes en telefon som koster 3000,- er billig. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 5800 har for lav lyd syntes jeg med headphones (!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå