altairz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 I det siste har Mandriva systemet mitt vert veldig tregt. det tar evigheter å åpne programmer og sånt. Selv windows Vista går raskere enn det mandriva'en min gjør for tiden. før gikk alt veldig raskt og var kjempefornøyd med systemet. en stund etter at jeg hadde oppgradert til mandriva spring, begynte ting å gå tregt. Jeg aner ikke hvorfor det er sånn. Noen som vet hva jeg kan gjøre får å få mandriva til å gå like raskt som før? litt info om min pc: OS: Linux mandriva free 2009.1 i586 (bruker Gnome) Ram: 1 GB processor: AMD sempron processor 3300+ Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Bruker du skrivebordseffekter? Jeg hadde omtrent de samme symptomene på min Ubuntu 9.04-installasjon etter at jeg kjørte dist-upgrade fra 8.10, men en clean install har løst problemene for min del. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har nettopp lagt inn Mandriva Spring og opplever også enorm treghet. Temmelig standard installasjon så jeg skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå