residenevil Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 her kan man diskutere alt innen pokemon pearl. jeg har et spørsmål. i hvilket lvl tar buizel og evolver seg og når evolver monferno seg? Lenke til kommentar
Hadouken Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Buizel utvikler seg til Floatzel lvl 26. Monferno utvikler seg til Infernape lvl 36 Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) det egget man får av en gubbe hvor lang tid tar det før det klekker er lei av at den tar opp plass EDIT: hvilken pokemon er det som er i egget og hvilke pokemon ville dere anbefalt at jeg skulle gåt rundt med når det skal være en av hver. jeg vil iallfall beholde staravia og monferio og kanakje luxio Endret 10. mai 2009 av residenevil Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vet ikke om det er så stor interesse i Pokemonspill her inne lenger. Uansett bør denne tråden flyttes til Nintendo-forumet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 det egget man får av en gubbe hvor lang tid tar det før det klekker er lei av at den tar opp plass Det spørs. Gode Pokémon tar lenger tid å klekke, mens mindre gode Pokémon ikke tar så lang tid. Trykk her, og så velger du en Pokémon. Etter at du har valgt en Pokémon, gå langt ned på siden. Så vil du finne en kolonne der det står "Base Egg Steps to Hatch". Det er antall skritt man må gå/sykle i spillet for at egget skal klekke. I D/P er det en funksjon at man kan telle skrittene, så det burde være lett å finne ut hvor lang tid man bruker på å klekke forskjellige egg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå