RunarII Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg kjøpte for ei stund siden ny PSU, nytt skjermkort, og nytt RAM til min Acer Aspire E560. Når jeg skrudde den på etter å ha satt det inn, så kom jeg ikke spesielt langt, for RAM'n fungerte ikke. Tok ut den, og satte i den gamle igjen, til jeg ik går prøvde å bruke en av de gamle 512-brikkene, og en av Crucial-brikkene mine. Det fungerte fett, så det er ikke feil på brikkene. Hvordan skal jeg få til å bruke begge Crucial-brikkene med tilsammen 2GB, i stedet for de 1,5GB'ne jeg bruker nå? Endret 10. mai 2009 av RunarII Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kanskje du må øke volten på rammen eller northbridge i bios. Hva står det på nå? Fjern evt auto og sett det brikkene skal ha. Lenke til kommentar
RunarII Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Uffameg, det skjønte jeg mye av :!: Får ikke endra noe volt i BIOS, jeg. Jeg slenger med et par bilder, kanskje du skjønner noe av det Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er to forskjellige rambrikker, begge vil bli klokket ned til den tregeste. Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå