Gå til innhold

Lost & Damned til ps3? *klype salt vedlagt*

Anbefalte innlegg

For dere som lengter etter mer GTAIV så ryktes det at MS kun fikk 6 måneders eksklusivitet når de betalte 50 mill dollar til Rockstar.

PSW Magazine recently published an article in their magazine saying that Microsoft only had a 6 Month Exclusivity Deal for 'The Lost and Damned' add-on for Grand Theft Auto IV. This means that the add-on will be released on August 20th 2009. So everyone get ready because it will come sooner rather than later!

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne ikke brydd meg mindre. M$ kan godt beholde rettighetene for min del. ;) commentsa på psu.com sier det samme. Helt enig med dem.

Håper for din skyld at du har en god grunn til denne holdningen, og ikke unnlater å kjøpe på grunn av en eller annen trist fanboytrass. Spillet er nemlig herlig, og lett verdt pengene. (Ja, jeg kalte L&D for et spill, for det er det du i praksis får.)

Men deres tap, som de sier.

Lenke til kommentar

Gta4 var et kjempebra spill.. det samme har jeg hørt og lest om tilleggspakken, kjempebra om det kommer til ps3!!

geedo: kommentarene på psu.com var jo for det meste skrevet av femåringer ? nesten som å lese kommentarfeltet på itavisen.. Fatter ikke at folk klarer å vri en sånn nyhet til noe negativt.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

GTA IV var et helvettes bra spill. Men Lost and Damned har helvettes råe oppdrag i forhold til orginalspillet! Aldri et likt oppdrag, masse variasjon, råe oppdrag, nye våpen, sanger, motorsykler, gang war, arm wrestling :p og race med våpen! Lost and Damned er på mange måter mye bedre enn orginalen, jeg hadde det mer gøy med Lost and Damned, var bare Johnny som ikke var like spennende som Niko.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

De som kommer her og slenger ut med at microsoft bare kan beholde dette her, er ikke helt på nett vil jeg påstå. I den forstand at L&D faktisk var helt utrolig rått.

Det å i det heletatt skrive noe slikt kan man bare bare seg selv for.

Selv synes jeg er det er helt greit at ps3 også får dette nå snart, men var det ikke litt i meste laget å betale 50 mill dollar for 6 måneder? :F

Lenke til kommentar

Heh..jaja. Fikk mange poster smekket i ansiktet,som vanlig.

Genialt spill, ikke noe å si på det. Men det frister ikke med en expansionpack. Kall meg gjerne fanboy, gjør ikke meg noe. Er ikke en fanboy. Ikke bare psu som ikke liker dette,alle sider jeg har besøkt reagerer likt.

Jeg likte ikke "Lost and damned", okey ? Man må visst automatiskt like alt i dag. Har solgt kopien min av gtaiv. Men,uansett.. dette er jo et rykte. Så, who cares? Og at M$ betalte 50mill for en timed exclusive er noe jeg IKKE tror på.

Endret av geedoo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om det er tidseksklusivt, er det tydelig lagt lokk på annonsering at det kommer på andre plattformer. Jeg tror i alle fall det ikke skjer noe med en eventuell ps3-versjon før etter rockstar har gitt ut neste utvidelsepakke som også angivelig er MS-eksklusiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...