Gå til innhold

Kite eller windsurfing

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte kanskje jeg skulle lære meg noe nytt i sommer. I den forbindelse tenkte jeg å prøve å kite eller windsurfe...

Men jeg sliter med å bestemme meg.

Jeg lurer da både på hva folk mener er mest morro, hva som er vanskeligst å lære seg, og om noen av delene er mulig å bruke i nærheten av Oslo, Trondheim eller Bergen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd noen av delene, så vet ikke hvor vanskelig det er å lære seg. Men kite er mye mer allsidig en vindsurfing.

Du kan ta med ski og kite på fjellet. Komboen rulleskøyter og kite er også kansje mulig. Og selvfølgelig brett og kite i vannet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg har prøvd begge delene. kiting er veldig avhengi av langrunn stand mens du fortsatt lærer, windsurfing er det bare å kjøre på, anbefaler deg windsurfing, det er også VELDIG morro:) tar heller ikke så lang tid å bli ^^god^^ i løpet av en seesong med mye surfing klarer du fint å plane å vannstarte:)

Lenke til kommentar

Jeg driver med vindsurfing og har også prøvd kiting. jeg vil også anbefale deg å starte med windsurfing. Det er mye raskere og enklere å lære seg det grunnleggende (ca. 3 timer så kan du det grunnleggende). Utstyret er også lettere å håndtere. Windurfing er etter min mening morsommere og fetere enn kiting, bare se "the windsurfing movie" så er du nok enig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...