b-i-m-m-e Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 som tittelen sier lurer jeg på om hva jeg burde få tak i hvis jeg skal ha den raskeste prossesoren til asus a8n sli deluxe. og hva heter den ? specs.: asus a8n sli deluxe. amd athlon 3500+ 2 gb ram nvidia 9800 gtx dark knight. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det råeste er nok en Opteron 150. Problemet ditt er at hovedkortet ditt er utdatert, derfor kan du ikke få kjøpt prossesor ny fra butikk, du må se rundt på bruktmarkedene. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det støtter dual cores, så den raskeste du kan få er vel en FX-60 evt en Opteron 185. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 men de må bestilles fra utlandet tenker jeg. da lønner det seg kanksje og kjøpe nytt hk, minne, prosessor? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 men de må bestilles fra utlandet tenker jeg. da lønner det seg kanksje og kjøpe nytt hk, minne, prosessor? Det gjør det nok. Med mindre du kan raske til deg en brukt, har sett et par på QXL i det siste. Skjønt, det er ikke toppmodellene, men et par noe lavere ratede dual core (var vel en X2 3800+ og en X2 4200+ der om jeg ikke husker feil). Har du "guts" nok til å bytte hele driten tror jeg du får en god oppgradering (gtx'et kan du jo selvsagt beholde), og samtidig en grei slump for det du har. HK og minne er vel verdt noen hundringser (litt avhengig av hvilke brikker du har), men CPUen får du ikke mye for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå