heggstad Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Heisann. Tiden mellom hvert bildet øker og øker. Men her er i alle fall et bilde, som er tatt i dag. canon 70-200f/4L @ 200mm F/4 ISO 400 1/1000sek canon eos 400d Hva synes dere? Står rådyret bra nok ut av bakgrunnen? Endret 10. mai 2009 av heggstad Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Dette bildet likte jeg veldig godt. Minner meg om når jeg tusler rundt Stokkavannet i Stavanger Har egentlig ingen kritikk, jeg likte det! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 fint bildet, men tror en annen svart-hvitt konvertering kunne gjort seg for å tone ned gresset. Og så ser det kanskje ut som fokus bommer litt på øynene? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 fint bildet, men tror en annen svart-hvitt konvertering kunne gjort seg for å tone ned gresset. Og så ser det kanskje ut som fokus bommer litt på øynene? tja, kanskje en ny svart-hvitt konvertering kunne ha gjort kontrastene mellom dyret og gresset større, men problemet er at de hadde faktisk farger som faktisk gikk litt i hverandre. Dermed ble de tatt med i samme fargekanal. I tillegg ble det faktisk stygge svarte områder i gresset, da jeg prøvde å tone det litt ned. Fokuset sitter ganske bra tror jeg, og med F/4 på ganske lang avstand skal ikke det utgjøre så hårfine forskjeller fra kropp og hode/øyne. Men det kan selvsagt være en liten bom, for det er faktisk ikke så lett å ta bilder av slike dyr, som har lopper i blodet.. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Men hovedspørsmålet om rådyret står bra nok ut av bakgrunnen, er det ingen som svart på enda.. Er det noen som vil gi sin mening? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 som jeg nevnte tidligere, så skulle jeg ønske det hadde stått litt mer ut;) Trenger ikke være så mye Lenke til kommentar
fototim Skrevet 12. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 Hva synes dere? Står rådyret bra nok ut av bakgrunnen?Takket være relativt liten skarphetsdybde, ja Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2009 okei, takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå