Martind18 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Noen som har erfaringer med disse diskene? Vurderer en 1.5 tb. Bråker de mye? Skal stå i stua med en WD HD player så støy er det viktigste kriteriet. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hva er bruksomerådet? Diskene her duger stort sett bare til backup for å så kobles ifra. Dette fordi de er støysvake og liker å spinne seg ned, de trenger også litt tid på å spinne opp. Jeg har en slik disk på 1.5Tb, denne bruker jeg til å ta backup av RAID arrayet mitt. Lenke til kommentar
Martind18 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Hva er bruksomerådet? Diskene her duger stort sett bare til backup for å så kobles ifra.Dette fordi de er støysvake og liker å spinne seg ned, de trenger også litt tid på å spinne opp. Jeg har en slik disk på 1.5Tb, denne bruker jeg til å ta backup av RAID arrayet mitt. Hei Den skal fylles opp med Hd-filmer(Mkv) for avspilling på en Western Digital HD-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå