sulfur Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har et Canon Powershot 570 som ikke funker lenger. Dersom jeg skrur på apparatet vil ikke linsen komme helt ut og jeg får en feilmelding. Vil en reparasjon koste mer enn et nytt tilsvarende kamera? Lenke til kommentar
PaulWilson Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har et Canon Powershot 570 som ikke funker lenger. Dersom jeg skrur på apparatet vil ikke linsen komme helt ut og jeg får en feilmelding. Vil en reparasjon koste mer enn et nytt tilsvarende kamera? Det høres ikke ut som en reklamasjonssak. Tviler veldig sterkt på at en reperasjon vil lønne seg desverre. Man kan kjøpe ett tilsvarende kamera for rundt 700-800kr. Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Var redd for det ja. Kanskje jeg finner et pent brukt et?! :-) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Blir billigere å kjøpe et nytt et. Et veldig grovt anslag på reperasjon er rett over tusenlappen + frakt frem og tilbake, så totalt en ca. 1500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå