Glassflasken Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hei! Vet dere hvor jeg kan lage mine egne t-skjorter? Det skal stå HallingTricker Productions framme og bak: *navnet vårt* a HallingTricker spreadshirt var litt dyrt Endret 10. mai 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Du kan alltids kjøpe spesialpapir på binders eller clas ohlson, da er det bare å stryke på, bare pass på at T-skjorta ikke er stretch! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 hva er stretch ? : P Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Hei. Nå vet jeg ikke hvor mye du har planer om å bruke, og hvor mange du vil lage, men er det bare noen få, kan det lønne seg å stikke innom eks tess, proffpartner eller noen av de som driver med arbeidsklær. De kan hjelpe deg med å designe merket, og å få trykket det på med varmpresse. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 hva er stretch ? : P Det vil si at stoffet er fleksibelt, at det tilpasser seg kroppen på en måte. Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Nå husket jeg navnet på de jeg brukte: Logotex (www.logotex.no) De er rimelige, raske og ikke minst veldig behjelpelige. Skal bestille derfra i dag selv Der får du brodert og trykket både logo og tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå