Gå til innhold

Ny telefon: Samsung Omnia HD, HTC Diamond 2 eller neste HTC HD

Anbefalte innlegg

Skal ha ny telefon i løpet av noen måneder og som vanlig er det litt vanskelig å ta det avgjørende valget. Det ser ut til at valget står mellom Samsung Omnia HD, HTC Diamond 2 eller neste versjon av HTC Touch HD.

Er litt usikker på om Omnia vil føles veldig stor, og hvordan den vil fungere mot exchange serveren på jobben (WIndows har i mine øyne en fordel her).

Bruker telefonen mye til ringing, sms, mail og websurfing. Er også avhengig av at den synkroniserer prikkfritt mot jobbens exchange server. Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var den jeg tenkte på først, men lurer mer og mer på Diamond 2. Først og fremst fordi den er en del billigere og kanskje er bedre integrert mot jobbens exchange server. (Den er også noen hendigere i størrelsen). Sliter med å velge.

Lenke til kommentar

Og jeg har kun gode opplevelser med HTC og blandede med Samsung så for meg er det HTC som gjelder. Derfor bør alle andre i hele verden gjøre som meg, nemlig å holde seg unna Samsung..

Fra spøk til alvor. HTC lager fine mobiltelefoner og dersom du foretrekker Windows Mobile fremfor Symbian ville jeg nok latt det styre valget. Diamond 2 er jo som en HD i mindre utgave, og uten 3,5 mm minijack. Den fikk også mye sjryt og terningkast 6 hos Mobilen.no.

Lenke til kommentar
På mange måter blir dette et valg mellom to ulike os. Jeg ser fordeler og ulemper med dem begge. Det er det som er med å gjøre dette valget så vanskelig.

Du ender nok over tid opp med begge deler for å ha prøvd de ut

Bare da kan du dra konklusjoner utav hva som passer deg(derfor kjøper ikke jeg htc lenger)

Å siden jeg skrev HTC i linja over så regner jeg med alarmen til genser og jonas går for full rulle og skal dra noen sure linjer utav det også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...