LarsHHasas Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ok, Jeg har et ganske irriterende problem... jeg instalerte Windows 7 RC og tenkte "Da kan jeg jo ha det i et år " men... jeg bruker en HP Pavilion DV5 pc. jeg fikk med en dell stasj på PC'en som webcam ting, fingerscaner etc.. Ingen ting av det er installert og jeg likte faktisk Windows Vista bedre... Jeg får ikke installert Vista igjen! HP sente ikke med noe CD de bare sendte en mappe kalt HP-Recovery som ikke har noe ISO. fil eller noe som jeg kan bruke for å sette pcen tilbake til sån den var da den ble sendt ut av fabriken... Når jeg installerte 7. så fikk jeg valget mellom å opdatere og lage en ny mappe for Windows 7. jeg kunne ikke optatere siden Vista var instalert på Norsk. så jeg tok det andre alternativet. da fikk jeg en mappe kalt for "Windows" og en for "Windows.Old" Windows.Old ineholder alt jeg hadde fra før av. Jeg har fått en som er litt flink med data til å se på dette med sån TeamViewer (gjør at han kan fixe og se ting som jeg har på pc'en) men han fant ikke noe ut heller! Hva i svarte skall jeg gjøre! jeg har en vista pruduktkode under Pcen men vet ikke hva jeg skal gjøre med den trenger hjelp fort! takk på forhånd... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Du kan bestille CD/DVD recovery sett fra HP. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kan du ikke laste ned Vista ISO/EXE, installere Vista og aktivere med produktkoden din? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hadde du lest det som sto når du mottok din pc så ser du at du skal brenne ut recovery-cd selv ved hjelp av HP verktøy for dette. Du kan laste ned drivere for webcam, fingerprintreader osv fra HP sine sider. Dersom du ønsker å gjenoprette til fabrikkinstillinger kan du gjøre dette ved å trykke F11 ved oppstart. Lenke til kommentar
LarsHHasas Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Hadde du lest det som sto når du mottok din pc så ser du at du skal brenne ut recovery-cd selv ved hjelp av HP verktøy for dette. Du kan laste ned drivere for webcam, fingerprintreader osv fra HP sine sider. Dersom du ønsker å gjenoprette til fabrikkinstillinger kan du gjøre dette ved å trykke F11 ved oppstart. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå