rublings Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da har jeg surfet rundt etter nye felger på bilen min, en mazda 323f. Jeg har funnet ut at jeg kan presse på noen 18" med 215/35-18" dekk. Her er problemet; for å få 18" smertefritt på bilen må jeg nesten ha 37 i innpress. Dette viser seg å være en smule vanskelig. På ebay er det en haug med fine priser, feks 4 nye 18" i 7.5 bredde for 400$ med fri frakt. Saken er at 90% av alle felgene som ligger ute har innpress på 42. Utrolig frustrerende! Noen som har peiling på hvorfor det er slik? Har også kikket litt på Sharif, men veldig lite å velge mellom i tillegg til all den negative kritikken gjør at jeg holder litt igjen. Noen som kan hjelpe meg? Noen som kan finne noen fine, relativt billige felger, eventuelt felgpakker, til under 10 lapper i dimensjonen 4x100 18-7.5 et37/38? Dekk må som sagt være 215/35-18. Gir snart opp. Takker på forhånd for all hjelp, setter stor pris på det. Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Ebay og FRI FRAKT? Det gjelder vel for USA, men spørs om du få fri frakt til Norge! Videre vil det påløpe 25% MVA + 200 kr i fortollingsgebyr + evt. toll (vet ikke om det gjelder felger/bildeler). Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det kommer fort endel ekstra på den prisen ja, så du overstiger glatt verdien på din gamle mazda, lol.... Det er jo tross alt en mazda 323F du har,så hvorfor bruke masse penger på den?? Den blir jo aldri tøff uansett, så kjøp deg et sett med 15" felger du, og spar penger til ny bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå