ÅdneD Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kva for eit av bildene nedanfor burde eg bruka? Bildene er tatt med eit billig Olympus kompakt kamera, so ikkje bry deko om støyen. Lurer på om bilde nr. 1 kansje er litt mørkt. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Begge er for mørke, og jeg tror ikke de representerer hvordan det egentlig var ute den kvelden. Hvis du skjønner. De kunne vært fine siluetter, men himmelen er undereksponert og det er litt vanskelig å se hva som egentlig foregår i bildet. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Skjønner poenget ditt, men viss dei hadde vert lysare hadde det blitt støyhelvette. Og nei, det var ikkje sånn den kvelden, men eg prøvde meg på nokon klisjeaktige solnedgangs bilder. Hadde kansje våre fordel med større naturlige kontrastar sånn at himmelen ikkje blei over eksponert. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg likte egentlig det nederste bilde best, men hvis du skal bruke bildene til å hvis en fisker burde du bruke det øverste. Fikk ikke inntrykk at det var en fisker på det nederste bilde... Endret 10. mai 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Sånn skal det gjøres http://www.foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vi...;brukerid=35552 Lenke til kommentar
x3no Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Sånn skal det gjøres http://www.foto.no/cgi-bin/bildegalleri/vi...;brukerid=35552 Hjalp liksom ikke på det han spurte om. Jeg ville lekt meg i photoshop og fått lysna opp himmelen. Det er ikke alltid støy er en dårlig greie. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nei og jo Det kan gi ham inspirasjon til neste gang ? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 Prøvde å gjera det litt lysare. Skrudde og opp raudtonen, blei litt bleikt når det var lyst. Blei det bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå