TEE Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Fikset litt på fargene i Paint Shop Pro Photo X2 Hadde vært hyggelig om noen kunne gitt noen kommentarer lynx1.jpg Model = DSLR-A100 Exposure Time = 1/200" ISO Speed Ratings = 400 Brightness Value = 5.62 BV lynx2.jpg Model = DSLR-A100 Exposure Time = 1/250" ISO Speed Ratings = 320 Brightness Value = 5.62 BV Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Uten altfor mykje kunskap på feltet vill eg sei at bilde nr. 1 er overredigert. Kansje du har gjort det litt vell "skarpt", bilde 2 var bedre sånn sett. Kor er bildene tatt? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 På bilde 1 ser det ut som du tar bilde av barnålene og ikke gaupa, dette er vel pga litt for mye redigering, bildet trenger oppskarping og nedtoning av kontrast. Greinene kommer altfor sterkt fram. Bilde 2 er mye bedre, men det ser ut som du har brukt blitz ? Eller er det sola, kanskje..? Uansett et pent bilde Er dette fra en dyrepark, eller har du fått i disse fra naturen ? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Det er ikke brukt blitz på noen av bildene, bare vanlig sollys. I bilde nr. 1 var meningen at gaupa skulle være litt i "bakgrunnen", men krever nok litt mer trening for å få det riktig "Overredigering" var noe jeg hadde en mistanke om at ville påpekt. Er fortsatt helt i begynnerstadiet på hva som er riktig mengde tukling i fotoprogram. Man lærer så lenge man lever, og gjerne av litt konstruktiv kritikk Bildene er tatt i Järvzoo villmarkspark. Lenke til kommentar
FlowerEye Skrevet 10. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2009 Bildene ble litt harde, og noen ganger passer det på bilder, men her tror jeg en mykere form ville forsterket den følelsen vi får når vi ser på et rovdyr. Men bildene var jo bra i og for seg. Prøv å ton litt ned som det har blitt foreslått her, så tror jeg du kommer ut med et enda bedre resultat Syns du har jobba bra jeg, liker bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå