Gå til innhold

Finner ikke WD HD i det hele tatt.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en Western Digital My Book2 Essential for et par måndeder siden, den har fungert supert helt til i dag. Jeg var hos en kamerat og tok med meg Harddisken, den fungete fint hos kameraten min, men når jeg kom hjem så fant ikke pc-en den. Jeg har sjekka på Start -> Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Datamaskinbehandling -> Flyttbare lagringsmedier og fant den ikke, bytte USB kabel, restarta pc-en, prøvd den på en annen pc. Prøvd i 3 forskjellige USB porter. Den fungerte fint før jeg tok den med til kameraten min ...

Noen som har en anelse om hva som har skjedd her? Er ganske hissig på å få den til å virke igjen, siden jeg har utrolig mange filer på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig problem, jeg hadde også det engang. Etter at jeg hadde den hos en kammerat vikret den ikke lenger.

Tok den med til elkjøp som jeg kjøpte den av og de sa at den fungerte helt fint. Når de testa den der henne.

Prøvde når jeg kom hjem tok vell 30 sekunder så funka den igjen. Har funka siden da.

Litt merkelig egentlig.

Lenke til kommentar
hmm, veldig rart. Gjorde de noe spesielt med den på elkjøp? eller bare plugga de den i og vips så fungerte den?

NÅR jeg kom hen der sa jeg at den ikke virka. De plugga den i dataen og sa at den virka. jeg tok den med hjem prøvde den og det virket.

så de gjorde ikke noe spess. med den.

Lenke til kommentar

Leser nå om en dude på formuet som hadde mistet harddisken sinn i gulvet, når jeg tenker meg om så veltet harddisken i går, den stod bare på gulvet, men kan dette være nok til at den går i stykker? Det som frister mest nå er å skru den opp og koble "selve" harddisken til pc-en.

Lenke til kommentar
Leser nå om en dude på formuet som hadde mistet harddisken sinn i gulvet, når jeg tenker meg om så veltet harddisken i går, den stod bare på gulvet, men kan dette være nok til at den går i stykker? Det som frister mest nå er å skru den opp og koble "selve" harddisken til pc-en.

Om den gikk mens det skjedde så ja da kan det ha skjedd noe, men som oftest får du ulyder i tilegg.

Om du åpner disken derimot så ryker garantien din og reklamasjonen din.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Det er ikke noen ulyder fra harddisken. Jeg prøvde å stille dataen 2 dager tilbake (systemgjenoppretting). Etter det så kom det opp at Western Digital er funnet og at den var klar til bruk, men jeg fant den ikke på min datamaskin eller diskbehandlig.

EDIT: Hvis jeg leverer den til reparasjon, blir alt slettet på den da?

Endret av Sno
Lenke til kommentar

I dag har jeg prøvd den på en vista maskin, Der fant jeg harddisken i enhetsbehandlig, men ikke på min datamaskin. Det som står i enhetsbehandlig er:

Egenskaper for WD

Disk: Disk 2

Type: Ukjent

Status: Ikke intialisert

kapasitet: 0 MB

Noen som veit hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...