Gå til innhold

Outlook og outlook express, kan disse bruke samtidig?

wil

Anbefalte innlegg

jeg sitter å lurer på dette siden at jeg vil ha litt mer kontroll over hotmailen min, og det har jeg ikke noe særlig når den ligger på nette, så jeg lurte på om det gikk an å bruke outlook express til hotmailen min og samtidig bruke ms outlook til online mailen min. et annet poeng med å ha hotmailen min i outlook express er også fordi at da kan jeg skanne mailen som jeg for i hotmail med norton. går dette an?

Håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ha begge to selvfølgelig. Men, problemet er at begge vil være standard program. Så de kommer til å spørre deg hver gang du åpner det ene og igjen når du åpner det andre. Sleit litt med dette selv. Jeg har to kontoer på pc'en min. En til meg og en til dama. Hun vil kjøre Express, og jeg vil kjøre vanlig outlook. Jeg bruker WinXP. Skulle tro at XP kunne holde de to kontoene fra hverandre, men den gang ei. Nå kjører begge vanlig Outlook.

Norton scanner all mail, både til express og vanlig. Og du kan ha så mange kontoer du orker i hvert program. Så det er ingen grunn å bruke begge.

Lenke til kommentar

ja, men hvis jeg bruker to kontoer i f. eks outlook så må jeg bytte konto hele tiden, og det er litt kjedelig. men tror jeg skal finne ut noe. har funnet ut av det, fikk hotmailen og online mailen min i to forskjellige program, nå er alt som det skal. jippi.

Takk for så raskt svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...