Papa Dupre Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dette kan kanskje bli en god informasjons tråd om hva slags biler som feiler etterhvert som årene går. Og ikke minst hvilke bilprodusenter som lover mer enn hva de kan levere! Selv har jeg en Jeep Cherokee 4.0l fra 1998 som ikke noen greier å finne ut av de mekaniske problemene bilen har i driv verket. Det skrangler, lukter brent, 4wd som ikke kobler inn, automaten lugger i kraftoverføring som en defekt klutsj, får inntrykk av at hele hjulopphenget bak prøver å kjøre sin egen vei ved akselerasjon av og til. Og merkeverksted sier de ikke finner noen feil. Når jeg leverte bilen forrige gang så strammet de bare noen skruer mellom motor og "konverter" og sa jeg var heldig at ikke noe mer alvorlig skjedde! Dette er ikke godt nok fra et merkeverksted. Har holdt på i 4 år med det merkeverkstedet nå frem og tilbake. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Synd å høre. Selv kjører jeg japansk 4wd og har hatt 6 feilfrie år med nåværende bil hittil. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 ingen biler varer evig, så det hadde blitt en lang tråd hvis alle skulle ramset opp alle bilene som begynner å få defekte deler etter 10 år i drift. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har en 13 år gammel liten japse som er gått over 200.000. Ingen rust (er riktignok tectylert noen ganger), ingen mekaniske problemer, ingen elektriske problemer, dugenes motor, lavt forbruk og fine kjøreegenskaper. Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Vel, denne tråden kan jo ikke ha livets rett såfremt ingen setter fram bilmerke og modell og de erfaringene de har med det! Å si at jeg er fornøyd med min toyota fra 1982 hjelper jo ingen. Prøver å få fram det som ikke er så bra med å innlevere bilen til verksted , og de sier, vi finner ingen feil! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Og ikke minst hvilke bilprodusenter som lover mer enn hva de kan levere! Jeg gjentar gjerne svaret på spørsmålet ditt, mer spesifikt Suzuki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå