Gå til innhold

Halvveis i et spill, så restarter maskinen...

Anbefalte innlegg

Jeg har en maskin her;

MSI 745 Ultra socket A,

Athlon XP1600,

256mb ram,

geForce4 MX 440,

som hele tiden går ut av spill midt i spillet (skjer i ALLE spill eller større programmer som tar hele skjermen), enten for å restarte maskinen, eller for å bare lukke programmet og ta meg til skrivebordet. noen som vet hva som kan være galt? Er dette et kjent problem sånn at jeg bare kan laste ned "fiksdettepatchen.exe" og få det fiksa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en patch hjelper ofte, men det kan være at pc'en blir for varm (les:cpu), det ser du enten i bios eller med sisoft sandra 2002, eller kanskje begge deler for å sammenligne, ikke alltid de viser riktig

hvis det ikke hjelper får du vente på svar fra noen andre med mer peiling :yes:

ps: maskina mi har gått stabilt leeenge, men her om dagen begynte den å låse seg spesielt i win2k (sp3) etter at jeg prøver å starte noe software nå har jeg redusert volten på cpu for å redusere varme og også overklokka litt. (har satt det tilbake til standand, men det har låst seg etterpå det også :evil: ) men det var først da jeg restarta med reset knappen at den begynnte å bli veldig ille, for win scanner jo etter reset feil og fikser småting. og for hver reset så blir den sikkert værre...fankern, jeg hater å formatere...

Lenke til kommentar

takker for svar folkens :)

Skrudd av den "restarte ved feil" saken i windows da?

En mulighet :woot:

hvor gjør man det? kontrollpanel -> power options et sted ?

prosessoren blir ikke for varm. har tenkt tanken jeg og, men merkelig nok så skjer dette mest når jeg akkurat har slått på maskinen. hvis jeg har den på en stund så kan jeg spille spillene litt lenger...

skal prøve å bytte ut litt hardware snart. men jeg vil jo gjerne prøve de enklere løsningene først. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...