Gjest Guest_Gjest__* Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hei! Jeg har vart ihop med min kjæreste (sambo) i over 1 år. Det har visat sig med tiden att han har veninner som han gärna vill träffa, ofta och regelbundet. De går på cafe (en og en) och spriser middag på restauranger, och bjuder varandra på detta. Dessutom mejlar dem till varandra och uppdaterar varandra om vad som skjer i deras liv (vilket enligt honom händer ganska ofta, ca varannan vecka). Jag har väldigt svårt för detta, speciellt när allt framstår som ett mysterium för mig ( han sletter till exemple sms som han sender till henne). Jag känner att det har gått utöver mig, jag har nästan slutat stola på han och har svårt att tro på vad han säger om henne. Jag har pratat med honom om det flera gger. Det känns ju fel att be han sluta träffa henne, men i alla fall dra ner på det. Vi har i princip bårkat om det hela tiden på siståne, och det har påverkat vårt förhållande väldigt negativt. Han vet att jag inte liker att han träffar sina veninner (speciellt en av dem), och ändå fortsätter han att göra det, trots allt. Han har sagt att han inte ger ger upp sina venner ( veninner alltså). Vad tror dere om det hela helt ärligt? ? Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hejsa, Vet du hvor lenge de har vært venner? Har de en "fortid" med et forhold, flørt? Jeg mener at ens partner har rett til å ha venner uavhengig av kjønn. Men hvis partneren din er oftere på middag med en annen venninne enn deg ville jeg kanskje blitt usikker på intensjonene selv. Det er også forskjell på å ha mange veninner og omgås de normalt, enn å ha et intenst forhold til EN venninne. Lenke til kommentar
Gjest gjest den med sambo .. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hejsa, Vet du hvor lenge de har vært venner? Har de en "fortid" med et forhold, flørt? Jeg mener at ens partner har rett til å ha venner uavhengig av kjønn. Men hvis partneren din er oftere på middag med en annen venninne enn deg ville jeg kanskje blitt usikker på intensjonene selv. Det er også forskjell på å ha mange veninner og omgås de normalt, enn å ha et intenst forhold til EN venninne. ________________> De studerade samman i ca 5 år, Vad är oftare på middag? anses en gång i måand som ofta.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hva så? Hvis du ikke stoler på samboeren din pga dette vil jeg si dere har et problem. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det jeg mente var om han feks, tok med deg på middag 1 gang i måneden, og denne venninen 1 gang i uken. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Om du ikke blir inkludert så er jo det kjedelig... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvis du har et problem med det så ville jeg ha tatt det opp nokså pronto med fyren din, og hvis du ikke stoler såpass på han så vil jeg også si at du(dere) har et problem som bør fikses. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jag liker ikke veninner. de gjør mig pissed off. syns att om din gutt e glad i deg så skall han høre på hva du føler.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så typen din får ikke lov til å ha venner blant 50% av verdens befolkning? Sorry, men den flyr ikke. Hvis du har et problem får du heller prøve å bli kjent med disse veninnene hans. Det virker som en litt sunnere løsning. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Han må da ha lov til å ha venninder, herregud! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Men i noen sammenhenger er sjalusi fullt forståelig, f.eks. hvis mannen bruker mer tid og krefter på en spesiell venninne enn på partneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå