olavgb Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Ja, som tittelen sier så er det altså en del ikoner som har blitt borte på diverse mapper, på forhåndsvisning av bilder, ikonene på taskbaren, osv. Dette er spesielt plagsomt når jeg går gjennom bildene mine så kan jeg ikke gå gjennom alle i mappa fort, jeg må nå gå gjennom bildene en etter en om jeg ikke vet hva de heter. Nå ble nettopp alle ikonene på skrivebordet borte også.. Jeg hadde det samme problemet i build 7068 som jeg hadde før RC, men det var det kun på to av ikonene på taskbaren. Men en fin som er i Windows 7 er Problem Step Recorder Så jeg har brukt det og kan legge ut den fila jeg fikk der her så dere får se litt bedre hvordan det er når jeg bare har trykker litt rundt omkring. Den ene delen av bildene er fra tv'n som er tilkoblet også, men som jeg ikke hadde noe på akkurat nå. Har søkt litt, men fant ikke noen løsning på problemet. Takker for svar EDIT: Ikonene kommer ikke tilbake om jeg restarter heller. Mvh Olav B, G ikoner_som_er_borte.zip Endret 9. mai 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå