OMyre Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hei Ser at komplett har hatt HP Compaq 6735b på tilbud en tid. Dette ser ut til å være en meget god pris, for de som ønsker en Business PC. Høy skjermoppløsning, webcamera, RS232, mm. Leser på bla. IDG_PC World at eneste problemet er mye støy fra vifta, kanskje pga. at denne bruker AMD kontra Intel, silk som i HP 6730b. Det jeg lurer på, er om noen har en slik 6735b, og kan fortelle litt om det er så mye støy som testen sier. Lurer på å kjøpe en, men ble litt bekymret pga. dette. Mvh. Endret 9. mai 2009 av belsby Lenke til kommentar
Stig73 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg har hatt gleden av å ta i bruk en slik maskin nylig. Den støyer litt akkurat under oppstarten, men det gir seg raskt. Under vanlig bruk som internett, kontorapplikasjoner osv. merker jeg ingenting. Tror du skal lete lenge etter en maskin med tilsvarende spesifikasjoner til den prisen! Bare skjermen tilsier jo en langt høyere pris. Ikke minst slipper man en skjerm som er mer ett speil enn en dataskjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå