Beritaron Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er på utgikk etter en eller flere treningsbøker som kan beskriver best som et oppslagsverk eller encyclopedia. Ønsker å ha en eller flere bøker jeg kan utvide og bytte ut de øvelsene jeg benytter i dag. Det jeg er ute etter er en bok som viser øvelsene i bilder med god beskrivelse på utførelse, tips til hvordan man kan gjøre effekten bedre og eventuell risk samt hva man bør være forsiktig med. Kan gjerne nevne flere bøker om de ikke er dekket i en, det jeg ser etter er noe som tar for seg følgende: *Øvelser som ikke trenger noe ekstra utstyr. *Øvelser med diverse midler som balansepute eller balansebrett, vektball, gymball, etc. *Øvelser med dumbbells og stenger. *Øvelser på diverse apperater er ikke så viktig, men hadde vært kjekt med øvelser og mulighetene man har ved apperator som kan brukes til forskjellige målgrupper, som f.eks trekkapperater. *Strekking og tøying. Har sett på Amazon, men det er en jungel der, og er ikke lett og vite om det er boken jeg er ute etter da det er få eller ingen sider man ofte får mulighet til å se på. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har ikke noe forslag til bok, men Cooperguns har en fin encyclopedia med øvelser. Veldig hendig inntil du finner en bok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå