Rocky1 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Kan man trene kondisjon ved å sykle? og er det bedre og bruke en "stasjonær" sykkel istedenfor? Har ett sykkel apparat hjemme og tenker på og ta det i bruk om det har noe effekt. vet du trener lårmuskler når du sykler. men kan du og forbedre kondisjon? Lurer og på om man forbrenner fett rundt magen ved å sykle? Håper på svar Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Spinning er en ypperlig måte å trene kondisjon på. Skal du bruke en stasjonær sykkel så bruk en spinning sykkel. Det kan være vanskelig å få godt tempo på de lettere billige trimsyklene med plastikk og slikt. Man kan ikke punkt trene bort fett. Fett forsvinner på kroppen slik kroppen vil fjerne det. Og det er gjerne litt tilfeldig og i rykk og napp. Det eneste du kan gjøre for å redusere fettet er å trene og spise sunt. Det du kan punkt trene er muskler. Som igjen øker forbrenningen og hjelper til og redusere fettet. Som du ser er det en syklisk sammenheng her. AKIRA Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Det er en vanlig sykkel, kanskje litt gammel men du merker det ganske godt i beina etter 30 min sykling i høy intensitet. Forstår selvfølgelig at man må spise sunt og trene. Men ett av hovudspørsmålene er om man forbrenner fett også rundt magen når man sykler. skal begynne og trene magemuskler (4 pack), og da er det vell lurt og få bort litt fett først, spesielt rundt magen. er forresten ikke feit, bare en liten klump på magen og vil se litt bedre ut nå som sommer'n nærmer seg Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Lol, alt for seint å tenke på å sjå bedre ut til sommern no i mai. Sats heller på å sjå bedre ut til neste år du. Og ja, skal du ha synlige magemuskler må du få vekk fettet først. Du tærer ikkje på fettreservene ved å sykle, men ved å innta mindre næring enn kroppen trenger, sykling hjelper fordi du forbrenner meir, men du kan like gjerne springe, svømme eller drive med anna fysisk aktivitet. Endret 10. mai 2009 av HValder Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hehe vist du "lurer" på om du får noen effektiv av å vær i fysisk aktivitet så er du passe sløv å lite motivert:P hørres ut som du må finne deg noe gøy for å fortsette me det. MEN hva vet jeg;D beveg deg vertfall! Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 hehe vist du "lurer" på om du får noen effektiv av å vær i fysisk aktivitet så er du passe sløv å lite motivert:P hørres ut som du må finne deg noe gøy for å fortsette me det.MEN hva vet jeg;D beveg deg vertfall! Willywanker... før du kommenterer bør du kunne lese først. Blir så jevlig dumt og høre på dine usaklige kommentarer uten noe grunnlag eller argumenter... Spørsmålet var ikke om det var noe effekt av å være i fysisk aktivitet... Har en jobb der jeg beveger meg ganske mye, så det er ikke noe problem. til vanlig trener jeg mest benk og med manualer, har magemuskler men må trene litt for at de skal vises. derfor lurte jeg på om sykling var ett bra alternativ. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så det du egentlig vil er å bli tynnere? Misledende trådtittel ftw! Jaja, som sagt er prinsippet veldig enkelt, brenn meir kalorier og innta mindre næring. Vær obs på at du ikkje kan trene effektivt og brenne fettreserver samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå