Gå til innhold

trenger tips til øvelser jeg kan gjøre hjemme

Anbefalte innlegg

hei lurte på om noen kunne være så snill å gi meg litt tips på øvelser jeg kunne gjort hjemme!

jeg har investert i en benk og et sett manualer.

det jeg ønsker i hovedsak er å trene opp litt muskler i løpet av sommern. jeg skal også spille fotball i årets

sesong så trener en del kardio, sykling og løping også.

det jeg trenger er et middels program. altså ikke for lett, fordi har ikke lyst å bruke 2 måneder å få bygd opp et par

kilo muskler. jeg er rimelig motivert og jeg vet det er en del folk her som har mer peiling enn meg.

spesielt for brystkasse,mage,rygg,skuldre trenger jeg en del øvelser for. gjerne noen som ikke er litt vriende teknisk.

øvelser for sete,lår,ben tar jeg gjerne imot å!

mvh motivert 21åring, veier 70kilo. 174cm høy. noen tips ang restitusjon og kosthold osv

Endret av kjellandersen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, du kan jo trene benkpress på den benken med hantlene. og så kan du trene skråbenk. du kan bruke hantlene til press, roing, curl, div tricep øvelser. du kan faktisk også trene knebøy med de ved å holde de stabilt over skuldrene. men det blir ikke den beste form for knebøy, men det går an. markløft med hantler tror jeg blir litt for klønete. så kan du trene underarmene med de, hvis du legger armen på benken med håndleddet utfor kanten, så ruller du hantelen fra fingertuppene og inn. Så kan du trene sidehev. Du kan trene flies på benken, du kan bruke hantlene til å trene magen ved å holde på de og rulle frem og tilbake mens du har tærne i bakken. du kan til og med ta noe som kalles håndbakcurl eller cheatcurl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...