BadFurDay Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Til dere som har litt mer peil på dette enn meg! Jeg skal ha tak i en 32" som ikke skal koste mer enn 4000. jeg har funnet frem til de her fra lefdal: Lefdal Noen formeninger om hvilken jeg burde gå for av de her? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvilkne behov har du? Bruksområder, tilkoblingsmuligheter? Begrunn kanskje litt mer hvorfor/hva du ønsker. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 En tv i den prisklassen blir da sjeldent brukt til noe mer "avansert" enn det som er standard. Den skal stå på ett gutterom (13-14 åring). Brukes til å se litt tv, litt film og spilling. Må ha det som er standard av tilkoblinger, coax, scart, hdmi... Noe jeg regner med er på de fleste som står hd-ready på. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 En tv i den prisklassen blir da sjeldent brukt til noe mer "avansert" enn det som er standard. Den skal stå på ett gutterom (13-14 åring). Brukes til å se litt tv, litt film og spilling.Må ha det som er standard av tilkoblinger, coax, scart, hdmi... Noe jeg regner med er på de fleste som står hd-ready på. Kjøp LG3000 den er anbefalt 1231344 ganger i denne prisklassen og er overlegen. https://prisguiden.no/product.php?product_id=94992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå