Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen kjenner ikke igjen iPhone/iPod lenger

Anbefalte innlegg

Det har skjedd noe rart nylig. Når jeg nå kobler til iPhonen eller damas iPod, så kommer det et sånn litt dunkelt pip og enheten kommer ikke opp i iTunes eller i min datamaskin. Det funker fortsattt med min gamle iPod. Er det noe drivergreier eller noe? Skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre, og det er litt krise, for jeg må få backuppa iphonen snart.

Kjører vista 64.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde lignende problem med ny Ipod som ikke ble funnet, mens gammel ble funnet.

Prøves først:

Koble til Ipod som du har problemer med.

Klikk Start | Høyreklikk Datamaskin | Behandle | Enhetsbehandling.

Høyreklikk Ukjent enhet (med gult varsel på) | Oppdater driverprogramvare | Søk på datamaskinen etter driverprogramvare (manuel).

Søk etter driverprogramvare på dette stedet: C:\WINDOWS\WINSXS | Huk or søk i undermapper | Neste - og følg resten av veiviseren.

Prøves dernest hvis Ipod fortsatt ikke blir funnet:

Avinstallere ALLE USB driverne manuelt. Slå av og på maskinen. Når den finner ny maskinvare, be om å søke MANUELT etter driver. Be om at PCn søker i mappen WinSXS (C:/Windows/WinSXS).

Lenke til kommentar

hmm, den kommer ikke engang opp som ukjent enhet i enhetsbehandlingen, sp da må jeg vel avinstallere alle USB drivere, da. hehe. hvordan gjør jeg det? Går utifra at windows vil finne drivere til alle de andre sakene mine når jeg kobler til HUBene mine igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...