Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Klump ved Høyre balle

Gjest Guest_Bekymret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Bekymret_*

Hei, poster som gjest, da jeg kjenner noen på forumet som går på samme trinn som meg..

Lurer på 3 ting..

#1 Merket for ca 2 måneder siden at jeg hadde fått en liten klump akkuratt på starten av pungen ved høyre siden, på en måte der låret startet.. Ble litt urolig, og trodde at dette er en kreft kule.. Men kan jo hende at det er en fett klump.. Ikke vet jeg.. Merket også nå nettopp at jeg hadde en lik kule på venstre side også.. :( :( :( Det kan kansje stikke litt i huden akkuratt der den er viss jeg klemmer på den.. Og jeg har absolutt ikke lyst å gå til legen eller noe lignende..

#2 på "baksiden" av penisen min, altså den siden som er mot pungen, der er det noen små hull.. som det garrantert skulle ha vokst hår ut av, men når jeg klemmer på disse kommer det hvite "mark" ut av hullene...??

#3 I Høst ferien i fjor ble jeg uheldigvis sparket ganske hardt i ballene med et uhell.. Men foten traff bare venstre balle stein, og etter dette har jeg hatt vondt i venstre balle, sånn ca 1-2 ganger vær måned..

Kan noen fortelle meg hva dette er? :( Er utrolig bekymret.. :(:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

jeg kan ihvertfall svare på som 2. Dette med "hvite mark" er egentli ganske normalt blandt gutter. Så detskal du ikke bekymre deg over. Dem 2 andre spørsmålene må jeg nok la andre svare på får meg.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Vel, jeg har blitt sparket mer enn en gang i nøttene, men det har ikke vært skadelig sålangt. men det du opplever er ikke unormalt. Det er tagl som bygger seg opp, kan være slitsomt men det er ikke farlig.

Okei, Tusen HJERTELIG takk for svar!! :blush:

Nå ble jeg utrolig lettet! Tusen takk!! :D

Lenke til kommentar

Tommelfingerregelen er at man skal gå til legen om man har vondt i pungen! Man kan aldri gå til legen for mye om man er bekymret for familiejuvelene. Dessuten vil et besøk bekrefte/avkrefte hva du tenker om saken og vil kunne gi deg et ordentlig svar, noen ingen her på forumet kan gi deg. Det er bare teit å ikke dra legen fordi man ikke har lyst, og istedet gå og bekymre seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...