sheriff Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ser på Komplett at det er kun 7200.7 som kommer i S-ATA versjon over 80 GB. Har denne samme støynivå som Barracuda V? Lenke til kommentar
KJ Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Ut fra specen på Seagates hjemmeside ser det ut til at 7200.7 har omlag 3dB lavere støynivå ved idle. Den er i tillegg oppgitt å ha noe bedre ytelse enn V. Spec for 7200.7 finner du her Spec for V finenr du her mvh Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 den nye mangler beskyttelsesplate under: se her Lenke til kommentar
Lajdden Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Den nye disken er etter sigende en dårligere versjon av Barracuda V. Et lite søk på forumet på www.storagereview.com bekrefter dette. Har ingen link, men ettersom jeg husker er den nye dårligere på random access, og støyer endel mer. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Er det oppgitt en grunn noen sted på hvorfor de har fjernet denne beskyttelsesplaten? Har det noe å si for lydnivået? Når det gjelder hastigheten, så skal vel 7200.7 være litt raskere, ifølge de testene jeg har lest. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Er det oppgitt en grunn noen sted på hvorfor de har fjernet denne beskyttelsesplaten? Har det noe å si for lydnivået?Når det gjelder hastigheten, så skal vel 7200.7 være litt raskere, ifølge de testene jeg har lest. Pussig... de testene jeg har lest har de hengt seg veldig opp i akkurat det faktum at 7200.7 er tregere enn V. Ett site hadde tilogmed fått tak i en nyere versjon av 7200.7 og selv om ytelsen var bedre på den, var den fremdeles under V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå