Alinoe Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/09/nyheter...luensa/6142952/ Hehe, nå blir det ramaskrik! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 De smittede har vært studenter i mexico! Det har han jeg bor sammen med og! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Litt kjipt at en av de kommer fra Skien Virker som det smitter fort, og jeg har ikke lyst til å være syk i sommer. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Litt kjipt at en av de kommer fra Skien Virker som det smitter fort, og jeg har ikke lyst til å være syk i sommer. I pressekonferansen i dag sa de at de to man nå har påvist det i neppe vil være kilden til videre smitte i norge. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg føler meg litt kvalm, har vondt i hodet, sår hals med en god del feber.. Har jeg svineinfluensa?? Hjelp meg.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 '8' innlegg med fjas er slettet fra tråden. Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte. Usakligheter opphører her. Ytterligere overtredelse vil medføre reaksjoner i grove tilfeller. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jeg synes det virker som hele svineinfluensapanikken endelig har lagt seg litt, jeg. Og da understreker jeg "endelig". Skal si vi mennesker er lette å hausse opp, gitt. Kan vi ikke heller hyle og skrike litt om de ti millioner menneskene som hvert år dør av sult? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er da mange mange flere som dør av helt vanlig influensa (og sikker mange andre almindelige sykdommer) en av svineinfluensa. Personlig så bryr det meg midt i ryggen, liksom alt det andre som media blåser opp. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 ikke vær redd for denne sykdommen da. media har ikke noe annet og skrive om disse dagene så de gjør dette til en BIG DEAL. nå må alle bruke munnbind fordi EN person i norge har fått det påvist, ikke rart at man blir sykt hvis man tenker heletiden på den. svineinfluensa ja den er farlig men vi har medisiner som dreper dem og de skal lage en vaksine mot den også som kommer i løpet av året. og det med mexaico er at man vet jo ikke hvem som har drept alle de som har død der nå. siden det er jo landet som har grense til USA og flere dop konger bruker jo dette landet som et lager. det jo mange som blir drept fordi narko eller mafia kan være innblandet i det. bare ta det med ro, hvis man tenker på at man blir sykt så blir man det. og media idag er jo den rene skremmde maskinen. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Det er da mange mange flere som dør av helt vanlig influensa (og sikker mange andre almindelige sykdommer) en av svineinfluensa. Personlig så bryr det meg midt i ryggen, liksom alt det andre som media blåser opp. Nettopp. Vanlig influensa tar laaaangt flere liv hvert eneste år. Røyking også. Får det førstesideoppslag verden rundt? Nope. Ikke bra å la seg styre sånn av sensasjonskåte medier. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nåja, det er ikke uten grunn man kaller media den fjerde statsmakt. Men igjen, jeg skjønner hva du mener - det er jo tydeligvis noen som faktisk leser alle sakene om svineinfluensaen, og da skrives det selvsagt om det. Sukk, navnet burde vært mediainfluensaen ... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Debatten ble noe het i de sene nattetimer. Med henhold til § 1 så vel som § 2 i retningslinjene forsvant ’15 ’ innlegg. Vi holder oss for gode til personangrep på forumet. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere Kommenter og still spørsmål ved tematikken, men da på en saklig og skikkelig måte. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
abrj Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Er faktisk ikke så veldig imponert over denne H1N1 influensan. De som har død, er personer som er syke eller har dårlig imunforsvar, og antakelig ville død av en vanlig influensa også. Det vi glemmer oppi dette er at over 1000 mennesker dør hvert år av vanlig influensa i norge. Klart, vi må jo ta våre forhåndsregler, og holde vanlig hygiene, men ikke bli desperate helelr da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå