1993 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 En kompis av meg hadde maks uflaks da han skjøt med softgun, og kula spratt noen ganger rundt i rommet før den traff tven. det er ikke noen hakk i skjermen, men et lite merke. Det er en Sharp Aquos 42" LCD tv, som jeg kjøpte i sverige. Er det noen som vet om en reparatør som kan fikse det? beklager dårlig bildekvalitet. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 kan godt hende det er billigere å kjøpe en ny TV da LCD-panelet må skiftes. Men oppsøk nærmeste Radio/TV-reperatør og hør om de kan reparere. 42" får man fra 4999,- kroner Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Sharp har autoriserte serviceverksteder over hele landet, som kan ta seg av ditt defekte produkt. Bruk linken under til å finne ditt nærmeste verksted. Før du tar kontakt bør du sørge for å ha følgende informasjon tilgjengelig : * Hvilken produkttype og modell det gjelder. * Feilbeskrivelse. * Serienummer. * Kjøpskvittering. Web: http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/SID-0A0A4...42_NOR_HTML.htm Du kan jo starte med det her Endret 9. mai 2009 av s0lberg Lenke til kommentar
1993 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Sharp har autoriserte serviceverksteder over hele landet, som kan ta seg av ditt defekte produkt. Bruk linken under til å finne ditt nærmeste verksted. Før du tar kontakt bør du sørge for å ha følgende informasjon tilgjengelig : * Hvilken produkttype og modell det gjelder. * Feilbeskrivelse. * Serienummer. * Kjøpskvittering. Web: http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/SID-0A0A4...42_NOR_HTML.htm Du kan jo starte med det her Jeg vet ikke om han vil få så mye hjelp fra de, siden dette ikke er noen garanti/reklamasjonssak. Jeg tror ikke det blir stort billigre å bytte skjerm, enn å bytte tv. Lenke til kommentar
darket Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 sharp paneler er generelt ulønnsomt. se deg om etter en ny tv. med mindre dette er en ganske ny toppmodell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå